mandag 28. januar 2013

Torsdag 24.januar

Idag har jeg vært på skolen istedefor på Ikon studio. Vi hadde åpen dag på skolen, og derfor var jeg å hjalp til med dette. Vi (jeg, Anine og Kaja) skulle være på studio, så vi rydda litt og gjorde klart. Anine har hengt opp 5 bilder i studio for å vise frem litt av arbeidet sitt. Så vi har drevet og printet ut dette, og laget liste hvor folk kunne skrive seg opp hvis de hadde lyst på photoshoot. Jeg fikk også en jobb av Per, og det var sånne merker han hadde lagd som vi skulle ha på oss for å vise at de kunne spørre oss om ting hvis det var noe de lurte på og slike ting. Så jeg tok de også klistret de på sånn dobbelsidig, også kuttet jeg opp i sånne små så de var klare til kvelden. Også var jeg og Kaja på Jessheim og skulle hente søstra til Kaja, som vi skulle bruke som modell. Hun skulle egentlig ta bussen, men så hadde hun tatt en annen buss så jeg og Kaja sto på Jessheim og venta og blei mildt sagt stressa. Hun har jo mistet telefonen sin i tillegg så fikk jo ikke kontakt med hu, samtidig som hun har rota seg bort på jessheim før. Etter mye venting og stressing rundt så fant vi hu og stressa for å se om vi rakk første buss. Den bussen kom jo 10-15 minutter for seint, så da kan man jo si at det var deilig og sette seg på bussen, høre på litt musikk og lade opp til kvelden i studio. På skolen så startet vi å finne ut hvilke kjole hun skulle bruke, og Kaja sto for makeup.



Bilde over er fra Nannestad sin hjemmeside. 

Og under er to av bildene som ble tatt i studio: 
Foto: Anine Svendsen
Makeup: Kaja Emilie Strand 







På det øverste har vi bare tatt en plate, også sto jeg å "viftet" sånn at håret kom opp. For å få litt annerledes og variasjon i bildene. Var jo en del innom. Satt også opp en skjerm for at de som kom innom skulle kunne se bildene enkelt. Da er det jo med en gang litt mer spennende for de også. Var nesten ingen som turte og stå foran eller bak kamera. Var noen få som sto foran på et eller to bilder, men ingen som prøvde å ta bilder. Så her gikk dagen våres :)  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar